poniedziałek, 30 października 2017

Plan na nowy sezon

Dziś nie bedziemy wspominać a rozmawiać o planach na przyszły sezon.
Od początku . Pierwszym krokiem bedzie zrobienie swoich kulek proteinowych. Smaki owocowe i śmierdzące a nawet mixy . Głównie Squid , mączka rybna , kryll i krab . Z owocowych Ananas , scopex i kokos. Mixy takie jak squid i scpoex kryll i kokos. Zamierzam również zrobić kulki ostre z papryczką chilli i czosnkiem .
Drugą i dużo ważniejszą sprawą jest założenie teamu. Jako że nabrałem umiejętności przez kilka lat wędkarstwa , wiedzy teoretycznej jak i praktycznej która często odbiega od siebie . Zamierzamy z Damianem , bohaterem poprzedniego wpisu . Tak właśnie z tą osobą która wprowadziła mnie w świat wędkarstwa . Zbieranie sponsorów już trwa . Na pierwszy ogień poszła Rybomania i miejski sklep wędkarski . W kolejnych wpisach będziecie powiadomieni o kolejnych krokach w tym celu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy nie jest Ci żal?

Gdy składałem swój sprzęt na zimę usłyszałem pytanie "Czy nie jest Ci żal składać wędek?" Po krótkim przeyśleniu odpowiedziałem ,...